Calendarul Evenimentelor

 

 

Prețuri

Tarife de închiriere Sala Polivalentă

 

 

1. Închiriere ”sala A” pentru eveniment (parter + et.1+2+3) - 48 h (concerte, festivaluri, evenimente sportive internaționale, conferințe) = 50.000 ron

include: închiriere sala A, coridoare, vestiare, tribune și grupuri sanitare aferente, asistență personal pe durata evenimentului, 3 săli de conferință, 2 săli de ședință, zona lojă VIP, asistența electrică, demontare/montare parchet, 1.000 scaune, 1 lună rulaj spot publicitar pe cubul exterior Sălii Polivalente, utilizare bandă LED etaj 1, închiriere parcare subterană (în timpul evenimentului), servicii de curățenie (prețul poate varia în funcție de complexitatea evenimentului)

 

2. Închiriere ”sala A” pentru eveniment (parter + et.1) - 48 h (concerte – capacitate redusă) = 35.000 ron

include: închiriere sala A, coridoare, vestiare, tribune și grupuri sanitare aferente, asistență personal pe durata evenimentului, 3 săli de conferință, 2 săli de ședință, zona lojă VIP, asistența electrică, demontare/montare parchet, 1.000 scaune, 1 lună rulaj spot publicitar pe cubul exterior Sălii Polivalente, utilizare banda LED etaj 1, închiriere parcare subterană (în timpul evenimentului), servicii de curățenie(prețul poate varia în funcție de complexitatea evenimentului)

 

3. Închiriere ”sala A” pentru târguri / expoziții - 96 h (4zile) = 64.000 ron

include:  închiriere sala A, coridoare, vestiare, tribune și grupuri sanitare aferente (parter + et.1 + et. 2 dacă este nevoie), asistență personal pe durata evenimentului, 3 săli de conferință, 2 săli de ședință, zona lojă VIP, asistența electrică, demontare/montare parchet, 1 lună rulaj spot publicitar pe cubul exterior Sălii Polivalente, scaune

 

pentru variantele 1, 2, 3: fiecare 24 h suplimentare = 9.000 ron (serviciile de curățenie prestate, asistență alectrică și închirierea parcării subterane nu sunt incluse)

 

 

4. Închiriere ”sala A” pentru festivități de absolvire  ( 12 h / 24 h ) = 9.000 ron / 16.000 ron

include: sala A, coridoare, tribune și grupuri sanitare aferente (parter + et.1+2+3, în funcție de specificul evenimentului), asistență personal pe durata evenimentului, asistență electrică, 1.000 scaune, 1 lună rulaj spot publicitar pe cubul exterior Sălii Polivalente

 

6. Închiriere holuri = 10 ron / mp / 24h

                                    6.000ron / nivel / 24h

                                    11.000ron / nivel / 48h

include: scaune, vestiare, grupuri sanitare aferente holului, asistență electrică, 1 lună rulaj spot publicitar pe cubul exterior Sălii Polivalente

Fiecare 24 h suplimentare = 4.500 ron

 

7. Servicii de asistență electrică = 2.500 ron / zi

8. Închiriere scaune = 4.5 ron / scaun / eveniment

9. Demontare / montare parchet = 2.500 ron / operațiune

10. Demontare + montare suprafață specială pentru handbal = 12.000 ron

11. Închiriere sala conferință parter (capacitate 100 de persoane) = 100 ron / h

12. Închiriere zona lojă VIP + 2 săli de ședință + 2 săli de conferințe (etaj 2) = 250 ron / h

13. Exclusivitate servicii de publicitate = 2.500 ron / zi închiriată

14. Închiriere teren exterior sălii = 1.2 ron / mp / zi

15. Închiriere parcare subterană = 5.000 ron / zi

16. Servicii de curățenie (sala A) = 3.000 ron / zi închiriată (prețul poate varia în funcție de complexitatea evenimentului)

17. Servicii de curățenie (hol / nivel) = 1.000 ron / zi / nivel

18. Închiriere bandă LED suprafața de joc = 9.000 ron / eveniment

 

19. Prețuri pentru închiriere spații publicitare

Banner / sticker = 90 ron / mp / lună (locația bannerelor este exclusiv în interior)

Tarif amplasare autoturism pe holurile/terenul sălii = 2.000 ron / lună

Tarif amplasare motocicletă pe holurile/terenul sălii = 1.500 ron / lună

Bandă led, în interiorul sălii, etaj 1 + cub led interior + bandă led teren de joc = 1.350 ron / eveniment (12 difuzări de 15 secunde pe oră)

Spot publicitar, cub exterior = 950 ron / lună (4 difuzări de 15 secunde / oră / fiecare față a cubului)

 

20. Prețuri parcare subterană

tarif parcare subterană = 1 ron / oră (08.01 – 23.59) primele 20 min. sunt gratuite

intervalul orar 24.00 – 08.00 = 1 ron

abonament pentru persoană fizică = 40 ron / lună (TVA inclusă) + cost card

abonament pentru persoană juridică = 80 ron / lună + cost card

tarif tichet pierdut = 15 ron

 

21. Preț pentru închirierea casei de bilete și a sistemului de ticketing =  7.000 ron / lună + comision 1 % / bilet

 

22. Închiriere spații cu destinația birouri (în interiorul sălii) = 35 ron / mp / lună

 

23. Închiriere sală pentru competiţii sportive de performanţă, respectiv, pentru antrenamentele sportivilor de performanţă, pentru competiții sportive la care gazda este un club sportiv / asociație din municipiul Cluj-Napoca.

             -pentru meciuri sportive de performanţă = 120 RON/oră (TVA inclus)

             -pentru antrenamentele sportivilor de performanţă = 100 RON/oră (TVA inclus)

 

24. Închiriere suprafaţă centrală de joc pentru amatori = 300 RON/oră

25. Închiriere sală antrenament pentru amatori = 200 RON/oră

 

26. Spații comerciale – max. 5 puncte de desfacere în timpul evenimentelor, de 10 m² = 500 ron / punct / eveniment

 

27. Spațiu fitness și recuperare fizică - 250 m²: preț de pornire a licitației = 30 ron / m²

Se închiriază pe o perioadă de minim un an, cu posibilitate de prelungire a termenului și o perioadă de grație de 15 zile lucrătoare.

 

28. Spațiu comercial - 100 m² (ieșire spre Aleea Stadion): preț de pornire a licitației = 45 ron  / m²

Se închiriază pe o perioadă de minim un an, cu posibilitate de prelungire a termenului și o perioadă de grație de 15 zile lucrătoare.

 

29. Spațiu restaurant - 400 m² (ieșire spre Aleea Stadion): preț de pornire a licitației = 37 ron / m²

Se închiriază pe o perioadă de minim 2 ani, maxim patru ani, cu posibilitate de renegociere anuală și o perioadă de grație de 30 de zile lucrătoare.

 

 

 

Prețurile sunt pentru organizarea unui singur eveniment / festivitate / conferință / festival.

Prețurile nu includ TVA.

Utilitățile (electricitate, gaz, apă, salubritate), serviciile de instructaj situații de urgență și serviciile de pază pe perioada evenimentului se vor refactura.

 

Sala Polivalentă Cluj-Napoca      Copyright © 2014-2017 | All Rights Reserved